Освіта

Вчені знайшли спосіб здешевити і зробити потужнішими автомобілі на паливних елементах H2

Вчені знайшли спосіб здешевити і зробити потужнішими автомобілі на паливних елементах H2 & nbsp;дослідники хімічного факультету Копенгагенського університету розробили новий каталізатор, який зможе здешевити і зробити більш довговічними паливні елементи H2 для транспортних засобів.Водневі паливні елементи для транспортних засобів були засновані на платиновому каталізаторі, який коштує дорого і є однією з проблем, що стримують використання цієї технології на більшості доріг світу. Платина є дорогоцінним металом, якого щорічно видобувається близько 100 тонн, головним чином з шахт в Південній Африці.

Для каталізатора середнього автомобіля потрібно близько 50 грамів, що значно більше 5 грамів, необхідних для автомобілів, які не працюють на H2. Ці обмеження для водневих паливних елементів транспортних засобів пояснюють, чому дуже мало з мільярда легкових і вантажних автомобілів в світі працюють на Н2.Проте дослідники з Копенгагенського університету розробили новий тип каталізатора, який вимагає набагато меншої кількості дорогоцінного металу.

“Ми розробили в лабораторії каталізатор, що вимагає лише невелику частину тієї кількості платини, яка необхідна в сучасних водневих паливних елементах для автомобілів. Ми наближаємося до тієї ж кількості платини, яка необхідна для звичайного транспортного засобу. У той же час новий каталізатор набагато стабільніший, ніж каталізатори, що застосовуються в сучасних водневих транспортних засобах», – сказав професор хімічного факультету Копенгагенського університету Маттіас Аренц.

Яким би доступним не був сам H2, і наскільки б автомобілі, що працюють на цьому відновлюваному джерелі енергії, не здавалися зеленими через відсутність вуглецю і викидів забруднюючих речовин, матеріали для виготовлення транспортних засобів на паливних елементах (FCV) також повинні бути прийняті до уваги. Стійкі технології часто стикаються з проблемою обмеженої доступності рідкісних матеріалів, які роблять їх можливими, що, в свою чергу, обмежує масштабованість. Через це поточне обмеження неможливо просто замінити світові транспортні засоби водневими моделями відразу.

Таким чином, нова технологія змінює правила гри.”Новий каталізатор може дозволити випускати водневі транспортні засоби в значно більшому масштабі, ніж це коли – небудь було досягнуто в минулому», – пояснив професор Дж.Е.

Россмайсл, керівник Центру каталізу сплавів з високою ентропією Ucph Department of Chemistry. Нова конструкція каталізатора паливних елементів автомобіля на водні значно покращує технологію і дає можливість генерувати велику кінську силу на 1 грам дорогоцінного металу, в результаті чого, вантажні та легкові автомобілі відразу стануть більш стійкими. Дорогі читачі! Якщо вам сподобалася новина-підписуйтесь на канал!Ще більше цікавих новин і статей на нашому сайті: http://www.
trucksale.ru/

Related posts

Leave a Comment